Monday, November 12, 2012

Tlo pod duzym czatem

Duzy czat mozecie traktowac jak wlasna strone internetowa , na ktorej mozna zamieszczac rozne informacje , mozecie pod czatem zmienic rowniez tlo .

Przygotowujemy sobie link do zdjecia tak jak robiliscie to dla tla czatu, przez strone np . http://tinypic.com/., Postepujecie podobnie.

Bedac na duzym czacie po prawej stronie na dole znajdziecie takie zakladki

 Wybieramy Edit , wpisujemy haslo do naszego czatu( to jakie podawalismy podczas jego zakladania) , i enter.Zostaniecie przeniesieni do strony w ktorej mozecie edytowac duzy czat .
 Teraz obok napisu Background wklejamy przygotowany wczesniej link
 Zatwierdzamy Save changes (znajduje sie po lewej stronie na dole ). Aby wrocic na chat wystarczy kliknac View changes.


Pozdrawiam


4 comments:

  1. Hej, mam pytanie, i byłoby bardzo fajnie gdybyś odpowiedziała. Bo stworzyłam czat, ale nie jestem jego administratorką. Co mam robić?

    ReplyDelete
  2. tło pod czatem mi sie nie chce zmienic ;/

    ReplyDelete
  3. Witaj czasem trzeba odczekac ok 10 min zanim tlo sie zmieni .

    ReplyDelete