Sunday, November 11, 2012

Witam


   Witaski , jestem Kobra20 (pewnie znacie mnie z xatow).

         Moja przygoda z xatem zaczela sie jakies 2 lata temu , zaczynalam jak kazdy z Was wiec wiem co to znaczy , trudno sie w tym polapac dla poczatkujacych , ale nie martwcie sie pomoge Wam:) .
Przez jakis czas bylam administratorem na xat pomocy , miejscu gdzie powinno sie otrzymac pomoc lecz jak sami sie pewnie przekonacie nie zawsze dostaniecie tam to czego potrzeba. Odeszlam sama przez  sytuacje jakie tam wychodzily . Znam sie na xatach  i chcem sie z Wami podzielic tym co wiem , wiec milego czytania.

 Ostatnio wielu polakow pyta mnie o cos w sprawie xat bo tak naprawde trudno w sieci znalezc cos o xatach po polsku , postanowilam wiec zalozyc bloga i wszystkim Wam pomoc , wyjasnic jak najwiecej sie da, zyczac milego czatowania na xatach:).

P.S.
 Zachecam do zadawania pytan bedzie mi latwiej Wam pomagac.
P.S1.
Dziekuje za umieszczanie linkow do mojego bloga na Waszych stronach :)
Jesli chcecie w zamian moge i ja reklamowac Was tu na moim blogu .
                                                Pozdrawim i jeszcze raz dziekuje :) 



5 comments:

  1. Asik kawał zaeb....tej roboty.Godne polecenia.Gratuluję

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki , mam nadzieje ,ze znajde wiecej czasu na dopisanie czegos :) No i ,ze to w ogole komus sie przyda.

      Delete
  2. Napewno sie przyda;) dzieki za wszystko udalo mi sie duzo zdzialac dzieki Twoim wskazowkom:) szukam wskazowek jak zalozyc strone i wrzucic czat???mam z tym problemy... POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  3. Cześć! Jak zrobić przy pionku np. czapkę na jego głowie, serduszko przy pionku, plusika, złotą gwiazdkę, uszy kocie/rogi, czapkę mikołaja, czapkę magika. Lub takiego zmieniającego kolor pionka...
    I jeszcze jest coś takiego w tle że coś się rusza. Jak to wszystko zrobić???
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

    ReplyDelete
  4. Serduszko i plusik oznaczaja zwiazki na czacie( jedna osoba z takiego zwiazku musi miec xaty aby to wykupic) . Zlota gwiazda pojawi sie gdy bedziesz miala zarejestrowany pionek i posiadala choc jeden days ( utrzyma sie ona tylko przez czas gdy bedzie ten days aktywny) . Ozdoby do pionka ja np. czapka mikolaja to juz zasluga powersow .

    ReplyDelete