Monday, February 11, 2013

Nie jestem wlascicielem na wlasnym czacie (odpowiedz na pytanie Kooooza)




Kooooza.

Czesc, mam taki problem z xatem i mam nadzieje, ze odpiszesz :)
Chodzi o to ,ze dalam na blogspota chat .
No i jestem tam adminka, nie moge banowac i wg.
Moja Kolezanka tez jest tam adminka...
Ale ona tez nia nie jest! Co moge zrobic aby nia zostac?


Witaj Kooooza.

Problem polega na tym ,ze prawdopodobnie macie zmienne ip wiec czat nie widzi Was jako wlascicieli .

Sa dwie opcje:

 pierwsza - jesli czat jest zarejestrowany (masz do niego haslo ipt) mozesz go zresetowac .
Najpierw kilknij na siebie potem add effects (przeniesie Cie na duzy czat)
potem klikasz w male edit na dole pod czatem ,
po prawej stronie a potem znajdz na dole strony Reset chat box. Teraz bedziesz wlascicielem :)

JEDNAK PRZY ZMIENNYM IP POLECAM ZAREJESTROWAC WCZESNIEJ PIONEK (dzieki temu po kazdym zalogowaniu na konto bedziesz wlascicielem)

druga - jesli czat nie byl zarejestropwany niestety ale nie odzyskasz juz wlasciciela na xacie . Proponuje abys zarejestrowala nowy czat,
a potem wrazie podobnych problemow postepowala jak w sytuacji pierwszej .

Pozdrawiam   

5 comments:

  1. Replies
    1. Laura jesli jestes na malym czacie napewno nie bedziesz tego widziala , ale po kliknieciu na siebie, a potem add effect znajdziesz sie na stronie z samym czatem, tam pod nim bedzie po prawej stronie na dole edit... (zawsze jest, nawet gdy jestes na kogos czacie ) . Pozdrawiam

      Delete
    2. Ja weszłam na wszystko i nie ma

      Delete
  2. Ja jak wcisnełam edit to przekierowało mnie na jakąś strone na której nieznalazłam Reset czat box :C Pomoże ktoś ? :c

    ReplyDelete
  3. Witaj, jesli jestes wlascicielem czatu , a czat jest zarejestrowany , podasz haslo do tego czatu przeniesie Cie na strone gdzie na samym dole znajduje sie napis Reset chat box. Sprawdzilam wlasnie, jest ta opcja nadal aktualna . Widocznie przenioslo Cie do strony gdzie musisz dopiero zalogowac sie do edycji swojego czatu, badz czat ten nie byl zarejestrowany, a co za tym idzie nie masz fizycznej mozliwosci go zrestartowac.

    ReplyDelete