Sunday, September 1, 2013

Odpowiedz dla TheSweetAneta


 Hej, mam pytanie, i byłoby bardzo fajnie gdybyś odpowiedziała. Bo stworzyłam czat, ale nie jestem jego administratorką. Co mam robić?

  Witaj  jesli nie mialas zarejestrowanego czatu, a do tego zakladalas go na niezarejestrowanym pionku , to niestety ale juz nic nie zrobisz. 
Pozostaje Ci załozyc od nowa czat , tylko teraz proponuje go zarejestrowac , dzieki temu po przez meila aktywujacego ( lub hasla)  zawsze mozesz odzyskac czat .  
Jesli jednak mialas czat zarejestrowany to wystarczy wejsc w meila do niego , badz jesli pamietasz haslo , wejsc w edit pod duzym czatem wpisac haslo i znow bedziesz wlascicielem .

Pozdrawiam Kobra20  

3 comments:

  1. Mogłabyś mi pomóc? Siedziałam sobie na moim blogu (dodałam tam chat). Dodatkowo grałam też w grę przeglądarkową. Wyświetlił mi się jakiś komunikat o wtyczce Adobe Flash Player (czy zezwalam na dalsze korzystanie z niej, czy coś w tym stylu, bo zwyczajnie już
    nie wyrabiała"). Nagle wszystko mi się zawiesiło. Gra się scrashowała, a chat zniknął. Próbowałam usunąć Flash'a, ale to nic nie daję! (nie chce się usunąć). Czy da się coś innego zrobić? Chyba z 5 razy próbowałam to odinstalować. ;/

    ReplyDelete
  2. Witaj , czasem wystarczy zmienic przegladarke . Czesc przegladarek dosc czesto ma problemy z wtyczkami , zbyt wiele otwartych okien poprostu zawiesza przegladarke i moga wystepowac wlasnie takie problemy jakie opisalas. Osobiscie polecam dosc malo znana w Polsce przegladarke Maxthon 3, dzialam na niej juz od ponad 4 lat i jestem bardzo zadowolona, nie wywala wtyczek i jest bardzo prosta w obsludze.

    ReplyDelete
  3. Pomocy ! Byłam na moim blogu i miałam włączony chat, nagle mnie zalogowało na jakiegoś pionka o nazwie ,, Hacker '' sytuacja powtarza się codziennie i nie moge się z niego wylogować, co mam zrobić ?

    ReplyDelete